entefuhrer entefuhrer
737
BLOG

Paranoid Android czyli Lis zagrożony

entefuhrer entefuhrer Polityka Obserwuj notkę 6

 

Od kiedy tylko przeczytałem, jak to znany bokser wagi skunksiej  ( Krzysztoooof 'Toyaaaah' Osieeejuuuk!!!  )  planuje urządzić jeszcze bardziej znanemu redaktoru izoTo(masz)nicznemu tysiąc pierwszy Wietnam...  

 

     A ja w dodatku będę pierwszy, który (...) odnajdzie gdzieś Tomasz Lisa i każę mu te okładkę osobiście zeżreć. Dam mu ja osobiście, i osobiście dopilnuję, żeby nie zostawił ani jednego strzępka. A jak zacznie się dławić, strzelę mu w psyk i powiem, żeby nie histeryzował.

 
 
 
...nie opuszczało mnie uczucie deja vu... I nagle - eureka!
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 Zaprawdę powiadam Ci, niewierny Tomaszu - jest się czego bać! 

entefuhrer
O mnie entefuhrer

Ostrzeżenie: nie dyskutuję ze śmieciami - wyrzucam je. twitter.com/entefuhrer

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka